Subskrybuj: Posty | Komentarze |

Gadżety reklamowe, czyli trwały nośnik reklamy

Gadżety reklamowe, czyli trwały nośnik reklamy

Zakup gadżetów reklamowych dla klientów i partnerów biznesowych to rozwiązanie dające pretekst do nawiązania rozmowy, skrócenia dystansu między firmą a klientem, a także budowania pozytywnego wizerunku firmy. Nawiązanie wartościowych relacji wpływa na poprawę efektywności, a przede wszystkim pozwala firmie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zyskać wielu lojalnych klientów czy partnerów.

Reklama o wielu zaletach

Gadżety reklamowe to oczywiście przede wszystkim nośnik reklamy. W przeciwieństwie do ulotek czy reklam w internecie jest jednak spersonalizowany. Klient czy partner biznesowy otrzymujący atrakcyjny upominek może poczuć się wyjątkowo i zyskać przekonanie o swojej pozycji i ważności. Co więcej, mimo że jest to tylko drobny gadżet, osoba otrzymująca coś za darmo czuje potrzebę odwdzięczenia się w jakiś sposób. Tym samym może po raz kolejny skorzystać z usług firmy, a może nawet polecić ją kolejnym osobom.

Klient – reklama firmy

Rola gadżetu nie kończy się jednak na wręczeniu go klientowi. Właściwie można powiedzieć, że tak naprawdę dopiero się zaczyna. W tym momencie to klient staje się nośnikiem reklamy, utrwalając wizerunek firmy w pamięci kolejnych osób. Obecnie najlepiej sprawdza się reklamowy powerbank oraz pendrive z nadrukiem z tego powodu, że okazują się przydatne każdego dnia, w związku z czym dana osoba rzadko będzie się z nimi rozstawać. Pendrive sprawdzi się jako nośnik prezentacji, dokumentów czy wielu plików i to nie tylko w pracy, ale także w codziennym życiu. Dzięki temu zarówno osoby z biura, jak i rodzina czy znajomi będą mogli zetknąć się z nazwą danej firmy i lepiej ją zapamiętać. Powerbank sprawdza się jednak jeszcze lepiej. Wszystko dlatego, że obecnie telefony komórkowe szybko zużywają baterię i niejednokrotnie konieczne jest ich ładowanie w ciągu dnia. Tym samym taki powerbank dana osoba będzie mieć zawsze przy sobie i to nie tylko do własnego użytku. Z pewnością niejednokrotnie pożyczy urządzenie innym osobom, tym samym podsuwając im reklamę danej firmy czy usługi. Klient korzystający z gadżetów reklamowych staje się więc nieświadomym ambasadorem danej marki. Niejednokrotnie może być także wypytywany, co oznacza dane logo, czym zajmuje się firma i jak wszedł w posiadanie danego gadżetu. Tym samym rola upominku reklamowego nie kończy się tylko na utrwalaniu nazwy firmy w świadomości kolejnych osób, ale stymuluje do opowiadania o danej działalności i udzielania dalszych informacji.

Inne popularne gadżety reklamowe

Powerbank i pendrive to jednak nie jedyne chętnie wykorzystywane gadżety reklamowe. Dużą popularnością cieszą się także smycze posiadające nadruk. Doskonale sprawdzą się jako upominek dla pracowników, którzy muszą nosić ze sobą identyfikatory. Nadadzą się także do zawieszenia na nich kluczy. W ostatnich latach branża gadżetów reklamowych rozwija się coraz bardziej, gdyż właściciele firm doceniają drzemiący w nich potencjał. Tym samym coraz chętniej korzystają przede wszystkim z elektroniki reklamowej. Dużą popularnością cieszą się na przykład myszy komputerowe z umieszczonym na nich logo.

Wpis powstał we współpracy z serwisem, który posiada bogatą ofertę gadżetów reklamowych – BEWU.pl